You Can't longer break my broken heart



You Can't Break A Broken Heart, finns det någon sanning idag? Hur många gånger på en och samma gång kan ens hjärtat gå sönder? Mitt har ett x antal gånger, av tusen olika anledningar allt handlar faktiskt inte om killar. Vänner har många gånger haft sönder mitt hjärta, blivit lämnad, blivit forgotten, been left out. Jag vet inte riktigt vad som egentligen är värst att få ett brutit hjärta på grund av kärlek eller av en vän. För mig var det vän, en händelse jag aldrig kommer att glömma, att ljuga en rakt upp i ansiktet och sedan göra det man sa att man aldrig skulle göra, något man aldrig gör mot ens riktiga vän. Att ljuga om saken samma dag som man bevisar motsatsen, på något sätt var det droppen för mig. Visade aldrig det mot dig, för dig var allt som vanligt. Jag är arg på mig själv att jag inte hade modet nog att konfrontera dig, något jag fortfarande är rädd för att göra.. så istället gled vi isär, så man gör när man inte är tillräckligt stark nog att använda sin mun till något som den är till för att göra. Men är glad nu att jag har funnit mig själv jag vågar allt mer och mer, är öppen och helt ärlig. Jag mår bra för en gångs skull, helt ärligt jag är lycklig, såhär har jag inte känt mig på ett tag. Jag har er att tack, handbollen, laget, vännerna, familjen . From the bottom of my heart, I LOVE U ALL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0