Booring :/

Jag har det tråkigt och jag har haft det enda sedan jag lämnade min älskling klockan 8 i morse. Jobbade igår men fick sluta väldigt tidigt och därför åkte jag till min älskling och sov brevid honom i stället, men bättre. Han jobbar nu under gothia cup och han är skolvärd typ, så vi sov på en luftmadrass i en skola när honom kommer inte riktigt ihåg vad den heter men fick träffa och umgås med min älskling i allafall. <3

Snart är det dags för jobb igen om bara ngr timmar så är det dags:) hoppas att det blir en lyckad kväll igen, men allt kan gå åt helvetet med!


Dags för att äta lite igen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe japp jag har ju det... oooo jag lääängtar, och du borde uppdatera ;) dumma dig!

2009-07-30 @ 22:51:56
Postat av: C.S

och det är från mig;)

2009-07-30 @ 22:53:00
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0