dags för en liten uppdatering kanske?

Det är väl dags för en liten uppdatering kanske, carro tyckte det i allafall, får väl inte mer än att lyssna på henne:)  Jag har inte haft något speciellt att uppdatera om. Jag jobbar fortfarande och umgås med pojkvännen så mycket jag kan, jobbar ju så mycket så man hinner knappt göra något. Men i helgen var vi familjen plus simon på landet och han fick för första gången träffa farmor och farfar sen kom min kusin cathrinne kom med:)  Älskling fick i allafall godkänt, YES. hihi, nu är det bara resten av släkten men med kommer han klara galant det vet jag (L).

idag skall jag iväg och träna innan jobbet idag, det skall bli skönt och röra lite på sig, ohh på söndag så börjar äntligen handbolls träningen igen, som jag har längtat. det är faktiskt ganska tråkigt att träna själv sen saknar jag mina lagkamrater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0