blandade känslor!

Idag är det väldigt mycket blandade känslor. Jag är är oerhört glad för den nyheten jag fick idag efter träningen, sedan är jag glad för att simon får mig att må bra nu när jag fysiskt inte mår så bra, du tar hand om mig så bra älskling<3  Jag kunde inte följfölja min tränig idag, smärtan i bröstet/revbenen/ mitten av allt klarade inte av de det. det blev för jobbigt och det var svårt att andas, så efter halv gick jag av, smartas draget var nog det faktiskt, det kan ju vara allvarligt eller inte så bäst att avvakta, får se hur jag känner mig imorgon, det är styrka och spinning, sen jobb. men jag får se. Skall sola och sedan skall jag i allafall se min älskling spela partille om jag hinner.

Just nu ser jag på tv och försöker vända dygnet så jag klarar att jobba imorgon, så det blir lite vant igen, vart ledig i två dagar nu, man vänjer sig snabbt tillbaka igen ;)

Har sms.at med min vän fredrik ett tag och har kommit på att jag saknar den fjanten egentligen, har inte sett han på en månad och vi har knappt pratat på jätte länge. Fan måste bli bättre, måste hinna träffa min vänner mer. Förlåt mina älskade vännor, skall verkligen förbättra mig!



här dock en av de lyckligaste och bästa dagarna av mitt liv, utom tvekan en den bästa lyckokänslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0