090303

Min helg har varit helt underbar har umgåtts med människor ja verkligen bryr mig om och jag har trivs som en fågel, helgen har verkligen varit en toppen helg. Två vinster på köpet gör helgen ännu bättre, vinst för farmen och en stor seger för a.laget och en match från ett elitseriekontrakt!! Ett elitseriekontrakt hur stort är inte det då, cant wait until friday 19.21 då vi är en seger ifrån kontraket.. går de som vi vill blir det en storslagen fest på kvällen och självklart måste man gå dit så party outfits måste hittas, något som ja och emelie skall kolla på imorgon då hon faktiskt oxå för första gången skall besöka min skola, får se om hon får sitta med på en lektionen stund men de märker vi sen bar de av till stan och gå runt och strossa runt..

På torsdag kommer även Nathalie och hennes syster alexandra ned till gbg för att hälsa på och kolla in hjsm som går av stapeln här i gbg, något som vi självklart oxå kommer att checka in, men mest för att man själv skall spela mitt i allt, så vår typ näst sista match kommer bli en topp och stor match, ett riktigt derby hahaha.. eller så blir det helt tvärtom inga är där alla killlag ligger hemma och vilar eller ngt, egentligen hoppas på de sist nämnade även fast det skulle bli grymt roligt om de va mkt folk oxå de blir liksom en helt annan stämning på plan!

Så helg vecka 10 kommer att bli en toppen helg med, fest, handboll och stockholmare <3


När skall oth, gsp och alla andra underbara serie börja igen det skulle verkligen göra min vecka ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: nattis

snart kommer vi :D längtar sjukt mycket <3

2009-03-03 @ 14:37:14
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0