del två av 090303

Vaknade nyss tog en kort powernapp på en timme eller så riktigt härligt mår ja säga, den behövdes middagen tog hårt på mig och jag som har kämpat så med läxor idag, projektarbetet tar kål på mig, vill verkligen bara fått det gjort och hoppas på det bästa och högsta betyget.. får skylla mig själv om de blir dåligt men de här med projektarbete och egen tid och ansvar var inte riktigt min grej eller så var mitt projektarbete de bästa eller jo min idé är grymt bra och behövs, de är nog bara så att ja har inte energin eller orken till att göra det helt enkelt.. men snart är det dags för att börja skriva rapporten så de är över snart, jippie!

Favoriten hörde av sig nyss och vi har en dejt tills imorgon, yeaah får se vad vi hittar på (L) men först stan med min darling!


Some find it in the face of their children
Some find it in their lover's eyes
Who can deny the joy it brings
When you've found that special thing
You're flying without wings



Kommentarer
Postat av: Hildeby

Tack gumman (L) du är grym (L)

2009-03-03 @ 17:55:00
URL: http://emmiluttan.blogg.se/
Postat av: bella

du är utmanad

2009-03-04 @ 15:45:36
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0