Du fick mig att börja gråta

Igår vad b-laget ute på äventyr i uddevalla. Vart det någon som såg oss ute på E6.an igår eller körde vi alla för snabbt?, Mackan som låg först och var gsp var inte nådig på gaspedalen, de tre resterande bilarna fick ligga i 140 km i timmen för att hinna med i hans tempo, inte nog med de han tog en omväg men hans försvar var, tyckte att ni skulle se lite mer av stan och de fick vi ;) tycker att den vägen jag och frida tog hem var mycket bättre och snabbare:P haha, de läskiga var att ja körde i 140 på en 110 väg jag hade blivit av med körkortet om jag hade blivit tagen, sen ännu läskigare var att inte tyckte att jag körde snabbt, men de fanns stunder där man blev lite rädd..

Vi vann allafall vårt äventyr i uddevalla med udda målet men är grymt stolt över oss för vi låg under med 15-9 i halvlek och de tog 9 minuter för uddevalla att göra sitt första mål medans vi hade hunnit göra fem mål och var i kapp och under hela andra halvlek låg vi jämsides, tills slutsignalerna kom och vi vann med ett, så cider på söndag nu tjejer ;)

Idag ville inte min bil och till skolan och jag fick stanna hemma, hade planerat perfekt att hinna precis till lektionen med allt sprack då jag hörde bilen låta konstigt och bromsarna inte riktigt fungerade som jag tyckte att de skulle göra och tur var väl de för efter jag hade åkte en stund så såg jag att de lös på instruktionsbrädan att de var fel på ABS-bromsarna så jag vände bilen direkt och åkte hem och har sedan klockan nio bara legat i sängen och gråtit och sett på greys, bones och csi, det var skönt att få gråta känslan jag har i magen försvann för en stund och jag mådde bättre, får tacka de nya avsnittet från greys som var mer än bara sorgligt!

Det är fredag idag och jag vet inte riktigt vad jag skall göra, har match imorgon lördag i allafall så en lugn kväll med finalen av lets dance? eller de kanske är finalnästa vecka? skitsamma lets dance blir det i kväll! Lördag är det i allafall bio med hilda och hennes mamma vi skall se schopaholics beskänelser(stavning) eller vad den heter , skall bli mysigt behöver komma ut och göra sånt ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

im home now baby :D

2009-03-21 @ 02:15:05
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0