en blandning mellan hallonsaft och blandsaft!:P

Det är torsdag vilket betyder en dag till och det är helg, tusan vad veckorna går snabbt, 91 dagar och skolan är slut i allafall för min del. Det blir sämre uppdatering men det får bli så nu jag har andra roligare saker att göra på dagarna än att hänga framför en data. Jag har min tv liksom och mina serier mycket viktigare ;).. I skolan är det ganska lugnt nu faktiskt gjort mina läxor för vecka tio.. Skall skicka in religionen och grafisk kommunikationen gjorde jag färdigt under lektionen, ja var väldigt effektiv igår.. skola, stan och inhandlat mitt löshår haha, låter så fånigt att skriva det.. men vill man ha långt hår så får man ta till andra medel när man inte har det så, menmen .. just det ja han med en fikapaus med igår eller jag och hilda blev kallade til condeco där Holmberg, Emma och Frida satt och smaskade på något gott, de är lönlust för oss glutenbarn att ens fundera på cafe. .. ( en varm choklad burkar de låta för mig om ja nu gå på cafe)
Vi pratade en stund men sen vill hilda bege sig hem för i lägenheten väntade hennes gramps så vi tog spårvagnen och skilldes åt på hjalmar där ja precis missade 25.an damn damn, men 240 kom tre minuter senare tur...

Snabbt hem åt och hann till och med duscha som planerat, satte mig på en buss till men denna gången gick den till linne där fredrik väntade .. vi såg film och busade som vanligt .. han åker snart och lämnar oss/mig ensam i tio dagar hur skall man klara sig, tur att man har fler favoriter hemma och handbollen för då kommer dagarna gå snabbt som attan ..

Ett simpson fan, tror nog inte att jag är det men fick offra mig igår för fredrik  .. man får ställa upp .. haha .. usch ge mig gsp och oth istället !


Kommentarer
Postat av: Malin

woho, v-tab for life! haha

2009-03-06 @ 12:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0