Everybody has secrets

Everybody has secrets and i have a big on? första dagen i skolan efter lovet och jag vill inget hellre än hem och ligga i min säng och försvinna bort, men plikten kallar varför klaga när man bara behövde vara i skolan mindre än två timmar menmen som min älskling sa vi är inte så vana att var i skolan så länge ;) men nu är jag i allafall hemma och ligger i min säng och skriver blogg och ser ncis:D skall snart äta mer lunch tror jag skall ju spela match ikväll och måste vara på topp eller så gott som det går är ju sjuk still men jag skall klara det, ingen kan hindra mig !

Jag börjar bli sur och arg, vissa vet varför, ångrat sig redan nu ?


Hjärtat du är bäst, du förstår mig som ingen annan gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0