halsont

Sömn vad är det? Har verkligen inte haft en härlig natt som jag hade önskat i stället har jag legat och hostat och vridit och vänt mig hela natten. Ingen trevlig 9 timmars sömn i allafall, träna idag hade velat men kan nog inte det, har sjukt ont i halsen och har ont när jag pratar så vill helst inte prata..

Vill ni få kontakt med mig nu får ni använda skriftspråk tills min hals mår bättre ;).

Jag har engelska c lektion och vår lärare pia är på vift med några av mina klasskamrater de har redovisning skulle med haft idag men eftersom louise inte dök upp så kunde jag inte göra min.. kanske bäst ändå kan inte prata riktigt mitt engelska uttal och redovisning skulle ha gått kaput ändå.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0