Långsammanfattningavenbradag!

Snabbt inlägg in det är dags för bedtime.. Har haft en mega bra måndag och en väldigt mycket tur.. en riktigt lektion och sen fick vi ledig efter som vår lärare i FEK B var sjuk, vi tackar så mycket för det!

Fick ett sms av Fredrik under lektion där han frågade om jag ville hänga med till kamratgården och de tackar man så klart inte nej till.. skulle hjälpa fredrik att filma en presskonferans.. men jag hann inte dit så fick utebli ett besök på oss änglarna.. nästa gång skall jag bara haha ;)..

SÅ i stället för att besöka kamratgården tåg jag bussen intill stan och besökte snabbt frisören och bokade tid.. sen direkt och där möllade jag i mig isglassar och somnade gott till twilight.. två timmar sov jag, väldigt välbehövligt må ja säga ..

mamma kom hem och vi åkte o handlade mat för en hel vecka kändes de som, såg mer tv, försökt plugga, ( kan bara plugga när jag är helt ensam i huset och när det är helt tyst och det var de inte idag min bror och hans flickvän störde mig där på den fronten så ... men men han får oxå ha vänner över .. Längtar tills jag får eget!..

Men efter ett tag försvann även dom och jag fick skrivit en halv sida utav min utvärdering av mitt arbete om projektarbete så de betyder att jag är snart klar med helvetet!

Blev arg på tv som har börjat att krångla igen så satte på twilight igen och slutade precis så nu skall ja sova och drömma om vampyrer och varvulvar haha ..

Idag kom äntligen min underbaraste bästaste emelie ''hilda'' hem och så som jag har längtat, mycket att ta igen på en vecka du ! haha ... förhoppningsvis syns vi imorgon eller på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0