New week

Helgen har gått och en ny vecka är på ingång och jag gillar det nu faktiskt, eftersom det betyder att studenten närmare sig med stormsteg, jag tror inte några tre runtom i sverige inte pratar om studenten varje dag i skolan? Jag vet att ja nämner studenten och balen varje dag till mina kompisar. Idag kom tillexempel studenten upp för att ja berättade till mina kära vänner lotta och lollo att ja hade inskaffat studentklänningen och balskor=) Vi kommer alltså inte undan studenten ;)

Igår lämnade min emelie gbg för att flytta hem i en vecka, saknar henne enormt!

Idag har ja börjat och gjort klart min nya header till bloggen har bett bästa carro till att hjälpa mig i vecka, borde lära mig själv snart men det är svårt med webdesign tycker jag=). Menmen carro är bäst så låter henne göra de(L)

Utvecklingsamtal med Halvar idag, de bråder bra för specialidrotten i allafall. som om jag inte visste det innan?, skall bli intressant att höra va han får höra av micke om mig, haha .. tycker synd att halvar inte har hunnit se mig spela ännu, men de finns ju gm kvar? han kanske kan offra sig och ta med liam på en handbollsmatch så han får se någon riktig sport i stället för halvars favosport, beachvollyboll?;)

Skall sova nu allesammans ... men tänke ge er en för titt på designen på headern i allafall och kanske profilbilen med?

- det verkade inte funka, bilderna blir jätte stora så ni får helt enkelt vänta =)

Kommentarer
Postat av: Hildeby

Saknar dig Gumman min (L)

2009-03-24 @ 22:19:07
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0