Ny design !

Tisdag och hade en kort skoldag som vanligt på tisdagar. Får tacka pappa som bestämde att jobba hemma så jag fick låna bilen till skolan, eftersom min bil fortfarande är sönder tråkigt nog:( men pappa var hemma så de gick bra idag!
Åkte hem direkt efter lektionen och jag somnade direkt och sov i två timmar! mer härligt.

Har inte gjort så mycket mer än att bara vilat känner att jag börjar bli lite sjuk igen, ont i halsen och förskyldning verkar inte ha släppt ännu. Kommer säkert inte bli bättre av att jag tränar idag men sista veckan innan uppehållet så känner att jag måste träna i allafall, spelade ju förra veckan utan att ha tränat, men kanske spelandet gjorde det värre, men en träning till och vi är ''fria'' för några veckor åtminstånde i allafall, från varandra=)

Imorgon är det våffeldagen är det någon mer än jag som skall äta våfflor?

Älskade carro tack för att du fixade designen =)

Kommentarer
Postat av: carro

ingen fara, och ja, jag ska nog också äta våfflor :D :D

(L)

2009-03-24 @ 17:25:55
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska äta våfflor :D

2009-03-25 @ 11:25:34
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0