Onsdag

Det har hänt som mycket i helgen så jag har inte riktigt hunnit att uppdatera.. men elitserieplats, elitseriefest och jsmfinal för rik han hann man med.. Jag har haft den bästa helgen någonsin eller på väldigt länge sedan i allafall. Känslan går inte att beskrivas måste upplevas!

Sedan helgen har jag inte gjort så mycket mest sovit känns det som, eller igår sov ja riktigt mycket.. men var ändå trött när träningen började.. Idag ni kan inte gissa vad jag har gjort, har ställt mig och bakat bröd eller skall ja säga hönokaka har ja bakat nu får ja verkligen hoppas de smakar bra.. vill ha med mig ett gott bröd till sm så man kan ladda upp ett riktigt bra sätt!

Idag blir det bio med Emelie och Frida, män som hatar kvinnor skall vi se.. så funderar på att byta om och duscha och sånt snart men får nog plugga projektarbetsrapportskrivning först, fan vill verkligen bli klar så man slipper tänka på himla projektarbetet.. de värsta ja har gjort.. kan man inte ta bort de som ämne? någon mer som vill att de skall tas bort?

Saknar en person oerhört mycket, kom hem?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer hem snart vännen,<3

om de är mig du menar ;)

2009-03-11 @ 15:41:02
URL: http://negermia.blogg.se/
Postat av: evelina

bort med projekt fan, projektdagarna kan vara kvar så man får vara ledig dock ;)

2009-03-12 @ 11:00:29
Postat av: Pappa

Hisingen uppmanar alla att gå med i gruppen Hisingen Handboll på Facebook samt bjuda in alla sina vänner till gruppen! Vi tänker försöka fylla Lundby Strand den 22 mars för eran skull...

2009-03-12 @ 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0