tanken slog mig att ....

Min rösten försvinner ifrån mig för varje dag, måste verkligen börja klä mig varmare våren är faktiskt inte riktigt här ännu, eller inte den där riktiga vår värmen. Inte nog med att rösten försvinner, börjar att må illa med! Kan dock ha varit våfflorna jag åt eller de där runda påskägget, något av de i allafall.. eller så är det något helt annat.. Rösten kan jag stå ut med men att må illa är det värsta jag vet, är det någon annan som håller med mig?

Får lägga mig i soffan och ta fram täcket och vira in mig och slå på tvn, försöka sova lite då kanske jag vaknar upp som en ny människa, vad tror ni en bra medcin?

Vet ni vad jag har kommit på?
Jag vill bli reseledare för något år, tänk vad härligt och vilken upplevelse.. Jag skall i allafall söka till ving (sunwing resorts) värme är något för mig.. Kommer jag inte in där då blir det au pair i usa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0