Vårkänsla!

Sjukling är lilla jag roligt när man har ledigt i två dagar nu från skolan, halsont och förskyld och mormor tyckte jag kändes väldigt varm, hoppas inte att jag har feber men det tror jag inte:). Igår fick jag träffa fredrik oxå hämtade upp han på flygplatsen och sen åkte vi hem till honom och pratade om hans vecka i barcelona som tydligen hade varit hans livs bästa vecka och han längtar tills nästa år, tydligen hade han oxå kommit väldigt nära ifk spelarna personligen och man är ju inte lite avis?! haha (host) söder?!:P För er som inte vet var han nere på ifk träningsläger och rapporterade för svenskafans.com jag var i allafall lite avis på honom och lite brun var han faktiskt=)

Skall snart åka till träningen för att visa upp mig en stund och sedan bege mig hem och vila ännu mer, vi har två matcher till helgen och får se hur mycket man klarar eller om man ens kan spela, men hoppas verkligen det de sista matcherna för säsongen och viktiga är de med! men får höra med micke om han låter mig spela även fast jag inte har hunnit att träna.. men skall ta en rehablöp och gymmet i morgon faktiskt, om jag får vara med och spela då så klart!

Idag var det riktigt vårkänsla ut, de gillar vi verkligen solen sken och de var riktigt härligt nästan så man vill ta en glass och sista ute och njuta men avstod, tror inte min förskyldning skulle gilla de! haha men våren är här de känner man nästan!

Fredag kommer äntligen världens bästa mig hem efter varit i thailand i tre veckor man är ju lite mer avis där en barca, måste sola om jag skall stå brevid dig nu gumman?:P eller vi får köra på våra svart/vita bilder ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får allt sola lite äslkling,ne skoja. love u just the way u are

2009-03-18 @ 10:37:47
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0