BAAAAAAAAAAAAAAAAL <3

Idag är det den 10 maj och en dag de flesta treorna har längtat efter, iallafall dem som går på kunskapsgymnasiet? För idag är det dags för bal, det här är något jag har längtat efter sen barntiden och nu är det äntligen dags, en riktig bal-bal. Alla kommer vara så vackra som få och alla komma ha så underbart idag, solen skiner och allt är perfekt vad mer kan man begära?

Jag skall i allafall snart göra mig i ordning, äta lite frukost och sen börja med allt som skall bli färdigt inom kort, klockan fyra skall ja, lotta, fredrik, vara hemma oss fredrik och ha en liten träff innan det är uppsamling på operans parkering :)

Förhoppningsvis kanske jag lägger upp den bild innan jag åker:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min älskling.



hoppas verkligen att ni får roligti kväll i det här underbara vädret.

hade ingen möjlighet att ta mig till operan o kolla då jag inte har ngn bil idag.



men tänker på dig<3

2009-05-10 @ 17:44:54
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0