Bästis och jag hängde på stan, ovanligt?

Bästis och jag har varit på stan och kollat på studentpresenter, vi hittade det vi skulle och jag fick även utpekat några alternativ min raring önskade sig, så stan blir det inom kort igen. Det var studenter ute idag och jag fick rysningar och ännu mer längta till min egna student som är om bara 8 dagar, det är helt jävla sjukt jag tar studenten om ca en vecka. HJÄLP. Men fan vad härligt, kommer att bli den bästa dagen i mitt liv, i allafall bland de top bästa :)

Fast det återstår bara ett prov innan skolan är helt slut för mig, ett himla prov i FEK b som jag hatar, blää men får väl försöka har skjutit upp det ganska länge nu menmne.


Yeah, får väl återgå till pluggn'

älskling saknar dig, bara tre dagar kvar och det känns som evigheter:(

Kommentarer
Postat av: Hilda

Du är bäst <3

2009-05-28 @ 21:27:25
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0