Jag tror är nog i paradiset

Efter timmar i en stol stol och någon glass senare befinner jag mig inne på hotelrummet och framför datan igen, även fast man är på semester så kan man inte komma undan datan, jag kan inte de i allafall, saknar den alldelse för mycket. Dock har jag lovat mig själv att sola en hel del timmar innan jag får sätta mig här, och det har jag gjort idag. Lade mig på en solstol vid 9 tiden idag och det var redan 24 grader vid den tiden, paradiset eller inte? Hann självklart med frukost innan, älska sungwing resort frukosten, nutella här kommer jag, frukt här kommer jag, allt man kan tänka säg finns!

Om några min skall resterande familjmedlemar ta ett träningspass, men jag är här för att vila mig i form så jag skall nog gå ut ett tag igen och få mer sol, man bara måste ju :).

Kollat runt lite bland personalen och ett bekant ansikte har jag åtminstånde sätt, martina hon kom och gav hela familjen en kram och welcome us back, på hotelrummet igår hade vi även fått en flaska vin, party på rummet jatack:)
Jag har dock inte sätt till ''semester flörten'' haha, dock finns det en som är jävligt lik Adam men det är nog inte han, adam hade lite snyggare kropp då, men de kan ju ändras. haha. Skall se även om vår sjukgymnast lollo är här, hon var här sist och hon brukar åka vid den här tiden säger hon och oftast hit, skall leta, en massage liknade behandling skulle inte sitta fel ;).


Jag saknar min pojkvän Simon <3 Kunde du inte vart här med mig nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0