kreta dag 1

Nu ligger jag i min hotelsäng, vi kom äntligen fram efter mycket om och men från bolaget sida tycker jag. Det komiska i det hela att det var exakt samma sak förra gången vi skulle åka hit, exakt samma datum. Flygplatsen här i heraklion skall så klart gå ut i strejk och vi resenärer blir så klart drabbade, sist fick vi åka timmar innan strejken bröt ut för att ens få flyga, idag och i år, blev de inte så, vårat flyg blev framflyttat i stället och en del förseningar, så missat några timmar av sol men smällar man får ta, nu är vi äntligen här, de tog allt som allt tolv timmar från tiden vi satt vår fot på landvetter tills vi sattet vår fot i hotelentren på sungwings resorts.

Saknar min älskling o favoriter, ni vet vilka ni är <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

we miss u to hun!

2009-05-14 @ 23:45:25
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0