lämnar sverige;)

En dag kvar sen är det dags att sätta sig på ett plan till kreta, det skall bli så grymt härligt att komma ifrån sverige och komma till värmen :) tråkigt att lämna alla favoriter här hemma bara, speciellt kommer jag att sakna min Älskling som just nu ligger och sover i min säng. Själv har man hunnit att duscha och fixa i ordning sig för skolan som börjar snart:)

Senare idag skall jag vara med min andra älskling Hilda, Vi får se vad vi hittar på men jag vet att senare vid sju är det dags att inträffa sig vid lillekärrshallen då det är dags för säsongsavslutnings''fest'', alla lag skall få priser och så vidare:) Kan ju ta en stund och bra är väl de, timmar går snabbare, för klockan 04.00 skall vi sätta oss i en bil och åka till landvetter för att senare vid 07.05 skall flyget lyfta och lämna sverige :)


Tror att jag skall göra lite frukost till oss två nu:) Bloggar senare i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0