Allt har sin förklaring

Från att blogga två gånger under en dag till att inte blogga på hela lördagen har faktiskt sin förklaring. Jag var hemma oss min älskling och vi gjorde annat än att hänga framför en data.  Det blev att ta en sväng till kärra för att kolla herrarna ta sin första hemma vinst för säsongen, grattis gentlemens :).  Sedan snabbt hem igen för att göra oss i ordning för bio med min bff och hennes pojkvän Anton, som även simon känner förstås så vår tredje dubbeldejt fick de bli denna helgen, men visst är det mysigt med dejter :). Vi såg flickan som lekte med elden, att rekommenderas i allafallm sjukt bra men väldigt lång haha. Benen var allt stela efter suttit där i mer en två timmar i allafall:)

Nu snart skall jag lämna torslanda och bege mig till just antons hus där emelie bor för helgen i allafall, där skall de pratas och tränas senare:) Vi hörs och jag lovar er en update senare om hur det gick på våran träning och så :)

Pussar så länge

you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0