21 Januari

Det är torsdag och det betyder att det imorgon är det fredag och ledighet:) För min del sista ledigheten känns det som:) På måndag börjar jag min utbildning på storesupport och då är det dags för mig att gå upp klockan kvart i fem på morgorna. Vilket kommer att vara rätt svårt ibörjan men jag lära klara det, eller rättare sagt vänja mig, hoppas jag:) Stackars älsklingen som kanske kommer att vakna varje gång jag går upp :), men jag hoppas på att han oxå skall få jobb  så vi kanske kan äta frukost tillsammans och så:) annars kommer jag bli grymt avis på honom som får ligga kvar i sängen och sova ut, men han lär vara avundsjuk på mig för att jag tjänar lite pengar. Men jag hoppas att han med får göra de snart:). Det gäller att ha tur, och jag hade tur.


Idag har jag inte gjort mer än att äta frukost, sett tv, åkt ner till torget och solade en kvart SKÖNT. Åkte hem fyllde upp badkaret med vatten och badade i 40 min oxå skönt, mestadels för ryggen, så hoppas på att jag kommer klara träningen galant ikväll:).

Imorgon skall jag jobba, klockan 7 skall jag befinna mig på Amica Express vid arendal och börja göra sallader och mackor och stå i kassan en stund:) De är de sista jag gör för amica för ett tag. Efter det blir det lager arbete till obestämd tid.

Nu hörde jag att mamma kom hem, så skall ner och göra mat och sedan åka och träna.


Kommentarer
Postat av: F-bj

Tänk på er, haha! Du jag jobbar fan över och börjar sex också, så jag tänker inte på er ;)

2010-03-21 @ 09:35:03
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0