Årets kanske bästa köp ..... ännu

Hej bloggen!
Idag har jag inte gjort så mycket, blev inget jobb för mig idag. Lite skönt var det, fick inte så mycket sömn i natt. Kunde helt enkelt somna och när jag väl gjorde det så vaknade jag lika snabbt igen och konstiga drömmar fick min sömn att bli orolig och till en piss natt.

Vaknade runt halv elva och åt frukost, tittade lite på ''biggest loser'' på femman. Sen lite mer tv-tittande innan jag tog tummen ur och åkte ner till torget och solade, en lite avkoppling som jag unnar mig ibland. Sedan behövde mamma även lite potatis så åkte och handlade de oxå. Så under min vistelse på maxi kanske jag köpte mitt bästa köp för året. Har blivit lite inspirerad av några av mina lagkamtrater som har små schampoo, balsam burkar typ. Ganska praktisk och det tar lite plats, bara att fylla på när de tar slut. Samt att det inte tar upp lika mycket plats i väskan. Som de flesta vet så har vi inte de största väskorna haha ;) fina men ganska opraktiska när de är utelöp samt inneträning. 

Så här får ni ett litet tips från mig!



Fyllda och klara =) sedan fick man en praktisk väska så att det blir kletigt och geggigt i min väska ifall det skulle läcka från dem, eller att de är blött osv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0