Back again

Tillbaka igen, fast varit hemma sedan kvart över två så men har varit busy sedan dess. Fick faktiskt reda på en rolig sak. Skall på arbets intervju imorgon hos Svenska support AB, ett företag som jobbar med allt från lager arbete till kassapersonal. Detta skulle passa mig perfekt:) Hoppas hoppas och håll tummarna för mig imorgon runt halv tio! Jag hoppas på ett positivt svar. Skulle behöva lite nytt och mer pengar kanske, mitt mål är att flytta hemifrån snart :)

Så håll tummarna nu tjejer och killar:) Nu blir det dags för mig att hämta upp issa på torget för att sedan åka till träningen och senare ikväll blir det en dejt med killen min. LÄNGTAR!

Sådan lyckakänsla fick jag efter samtalet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0