Dålig nyhet eller Bra nyhet? läs så får ni se !!

Tjena Tjena Tjena bloggen:) Ni kanske är väldigt nyfikna hur det gick igår på intervjun? Jag åkte relativt tidigt för att vara ute i god tid. Jag visste inte hur trafiken såg ut och visst ungefär vart det låg. Tillslut kom jag fram till importgatan 7 där Svenska Storesupport låg. Ett riktigt bra företag, tycker jag..
Intervjun gick på ungefär en timma, vi pratade alltifrån vad jag gör, vem jag är, vad har jag gjort och innan och vad ser jag mig själv om fem år:) Jag var grymt nervös innan, men jag tänkte bara. Sofia va bara dig själv så kommer allt gå galant:). Något som gjorde mig glad var att jag stammade inte en ända gång, vilket är ett stort steg i rätt riktning. Alla kanske inte ha hört mig stamma men lite gör jag, eller har problem att säga vissa ord och uttala de rätt och när de händer blir jag nervös och de blir bara värre, men inget sådan igår så äääääär GLAD!

Åkte hem från intervjun med en postiv bild och hoppades verkligen på att jag skulle få jobbet. Väl hem träffade jag på min älskade simon som fortfarande låg kvar i sängen och sov. Kröp snabbt ner brevid honom och satte på tv. Strax efter det vakna han och vi såg på biggest loser innan det var dags för min andra frukost och hans första ;). Simon åkte hem igen runt två för då skulle anders ha bilen. Jag som fortfarande var trött gick upp och sov i två timmar efter det.. innan det var dags för träningen:)

Väl på väg till träningen fick jag reda på den goda nyheten. JAG FICK JOBBET:) Så nu har jag provanställning till juni och sen får vi se:) Men är skit glad för de, betyder att jag kommer att få in pengar varje månad i sex månader! ooh så underbart, jag kan börja leva igen. Slippa tänka på vad jag köper, helt enkelt leva lite! Så klart skall jag spara pengar, men ngt skall jag allt unna mig. Har redan bestämt att jag skall köpa något från odd mollys collection och en kamera till mig=) det är något som jag skall unna mig själv. Men annars blir det att spara mestadels av lönen till kanske en lägenhet, resa eller något annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0