En ny dag och en helt ny vecka.

Det är måndag igen och en ny vecka. En vecka som återigen kommer att bestå av träningar och en del jobb kanske?. Idag blir det i allafall jobb. Klockan är nu halv sju och jag har varit uppe sen kvart i sex. Jag är ganska trött men ändå inte, har hunnit vakna till lite menmen. Hade återigen svårt att sova det tog sin tid. Tror inte min kropp gillar söndagar och söndas sömnen eftersom det betyder en ny vecka och fem dagar tills det blir helg igen.

idag skall jag jobba på langgången upp i arendal, en Amica Express affär så det är inte likadant som de jag brukar göra. Idag består mitt jobb av att göra en del salladasboxar, mackor och stå lite i kassa, samt den lilla disken som kommer. Annars brukar jag fixa salladen(råskost), potionera upp mat, och diska. Så det skall bli roligt att testa på något annat idag. Härligt att det är soppas nära oxå, bara tio minuter ifrån mig med bil =)

Idag blir det träning oxå, fick reda på att vi slapp löp idag så hela laget är nog glada =) Jag är det i allafall, det betyder att jag slipper stressa och hinna ta en powernap efter mitt jobb =) Till middag idag blir det återigen lasange, vilket jag har ätit i snart tre dagar haha. Pappa gjorde en stor satts lasange till mig och det är bara att äta på, plus att jag orkar inte laga något annat.

Men nu blir det att åka till jobbet, Vi hörs senare i eftermiddag, runt kvart 15 igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0