Helgen som gick

Idag var det ''gameday'' för både a och blaget och roligt att höra att båda lagen vann. Alaget vann överlägset uppe i norrtäje mot rimbo och blaget fick kämpa sig fram en vinst mot kortedala:) Det var en spännade match där jag tror det flesta tyckte att domaren tog över matchen. De var lika dålig från båda hållen men. Vi vann i allafall och jag gjorde ett okej jobb från mig. Kunde väl bättre men någon gång måste man ha en svacka. Vi gjorde en lagvinst idag och de gillade jag. Vi låg under och slutade aldrig kämpa och vann tillslut med 3 bollar.

Min helg har varit helt okej, umgåtts med vänner och familj och så klart min underbara pojkvän =)

Imorgon blir det jobb för mig, klockan 7-14, skönt med pengar och lite jobb. Skall dit igen på fredag, men under veckan vet jag inte så mycket mer. Hoppas på mer jobb så man kanske kan börja leta lägenhet eller något. Dete skulle vara skönt att komma bort lite, speciellt ha ett eget ställe. Snälla ge mig det!


En stor grej som har hänt denna veckan är att jag tror att jag har bestämt mig vad jag skall göra efter sommaren. Har hittat en utbildning jag skulle vilja söka och hoppas på att komma in. Men som mamma säger jag kan inte just söka bara en skola utan flera, men jag har i allafall kommit ett steg närmare.

(hoppas att detta inlägg kommer ut nu, för skrev ett i onsdag vilket inte uppdaterades, hoppas )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0