Vad skall man göra på en ledig torsdag?

Jag sitter återigen i köket och hamnade här på bloggen faktiskt. Märkte att jag inte uppdaterade igår och min ursäkt är.  Jag jobbade, yes tjänade lite pengar igår. Kändes skönt men var så grymt trött efter men så är det att jobba kanske ;). Sen på eftermiddagen så åkte jag hem till S och vi lagade mat tillsammans och åkte handlade lite efterrätt, nämnligen fruktsallad, min älskling var duktig och skippade glassen men det kunde inte jag. Vi hade riktigt mysigt igår, älskar den mannen!

Idag skall jag inte göra så mycket faktiskt, lämnade simon nyss. Ingen träning idag heller, så en ledig torsdag?! har typ aldrig hänt, jag vet faktiskt inte vad man skall göra när man inte tränar handboll ;). Fast jag har kommit på att jag skall läsa lite, ta en dusch och bara vara idag. Kanske ta vara på ledigheten.

Eller vill någon gå på bio? Det är faktiskt en grej jag älskar att göra.


Btw. Idag fyller en av mina bekanta vänner 20 år. Känns lite konstig att det är snart dags för mig med. 20 känns som en ''mile stone'' i livet haha. Först väntade man på att fylla 18 och sedan 20, vad kommer näst 30 års krisen eller 40 års krisen. (det är inget jag längtar efter i allafall). Att fylla 20 är däremot något jag längtar efter. Känns som allt blir så mycket lättare då.


Nu blir det flygande jakob med ris för mig, sen skall jag lägga in mina thailand bilder på facebook:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0